Algemeen forum :  Dorusrijkers.nl fora

Ga naar discussie: VorigeVolgende
Ga naar: ForumlijstDiscussielijstNieuwe discussieZoekenLog in
mrv Tuimelaar
Gepost door: Wybe van der Wal (IP gelogd)
Datum: 07 April 2007 02:01

Vandaag kregen we bericht van de nieuwe eigenaar van de mrv Tuimelaar :

Langs deze weg wil ik u melden dat ik donderdag 6 april 2007 de Atlantic 21 'Tuimelaar' als particulier heb overgenomen van de KNRM.

Het schip heb ik gekocht via Pieter de Jong van de Elburger Scheepsbemiddeling. [www.esbship.nl]

Ik ben van plan het schip in originele staat te behouden. Hiertoe zal ik de 'Tuimelaar' wel enigzins moeten opknappen. De rechterachter tube is lek. De stuurboordsmotor - 75 pk Yamaha - mist stuwing. En in de stuurboords RVS benzinetank schijnt een haarscheur te zitten die gedicht moet worden. Ik zal eveneens een Icom m421 marifoon met dsc en een Raychart 435i chartplotter installeren. Nu de ouwe apparatuur is verwijderd.

Ik ben voornemens het schip privé te gaan gebruiken in mijn woonplaats Sneek en voor diverse trips over de Waddenzee. Tevens doe ik aan sloeproeien vanuit Sneek. Ik verwacht dan ook dat ik de 'Tuimelaar' ga inzetten als begeleidingsboot van onze sloep bij bekende sloeproeiraces als de H-T race, de Lutine- race etc.

Ik draag de KNRM een zeer warm hart toe. Mij is er veel aan gelegen de 'Tuimelaar' goed op te knappen nu het schip enigzins achteruit geboerd is tijdens het lange stilliggen tijdens de verkoop ervan.

Ik zal met plezier gehoor geven aan verzoeken om met deze RIB diverse bijeenkomsten bij te wonen (indien ik daarvoor tijd heb natuurlijk!).

Mijn e-mail adres is rengersijtsma-apenstaart-hotmail-punt-com.

Tot elke medewerking immer bereid,
mr H.J.R. Sijtsma
Sneek
0515 430 744

http://dorusrijkers.nl/_common/showPhoto.php?mode=full&id=1469
[foto: KNRM/Kees Brinkman]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/04/2007 20:05 door Wybe van der Wal.

Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Spambeveiliging:
Los de onderstaande som op en voer het antwoord in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan.
Vraag: hoeveel is 23 plus 20?
This forum powered by Phorum.